Klänning + Sommarjobb

Dagen började med att vår kära lärare bjöd oss alla på fika i cafétrian. Alla som inte kompletterade matte då. Det var bara slapp dag, rensa macarna och inget mer typ.

Fick rolig post idag =) Äntligen kom min klänning jag beställde förra veckan. Den var ju fin =) Är nöjd! Ni får dock inte se den på mig nu.. förmodigen på torsdag, skolavslutningen. ;) Den är iaf svart och rosa kan jag säga =D här e en bild från nelly.com.



Som ni ser fick jag även brev från kommunen om sommarjobb. "Sommarbloggare" på Turistbyrån. Jag som typ hade lagt ner planerna på att jobba (typ tredje sommaren i rad nu xD) men detta lät ju skoj? :D Dessutom var det de tre första veckorna på sommarlovet, precis då man vill ha det ju. Inga konserter då heller, eller jao en när jag ska börja jobba, 14/6. Jag och Ida impulsbokade tåg till Stockholm igår (A) Hehe. Men ska snart ringa dit och kolla av lite mera och såå =) Men kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0