Roligaste kortet i världshistorian xD

Min tid räcker inte till! Lär ju inte har mer tid imorgon för då ska jag jobba kvällen med. Ojoj. Måste jobba över och ta igen de två dagarna jag missade när jag egentligen skulle börjat men var i Stockholm. Idag har jag skrivit om Tipi, Elinge Älgpark och Bräkentorp. Cykade till Bräkentorp. Ganska långt måste jag säga. Hehe. Efter jobbet kom Anton hit och sen var dagen slut.

Måste bara lägga upp det fina kortet jag fick av Ida. Dock har vi väl ganska många gemensamma läsare men iaf. HAHA JAG DÖR VAD JAG HAR SKRATTAT ÅT DET. Internskämt xD Finns väl en lång historia bakom varje litet citat. Haha som typ den första "Kolla vad e det för en idiot?" så sa Idas pappa på en signering 2006. Det var första gången jag och Ida träffades (vinkade till varanda.) Ja vart väl ganska galen efter den signeringen. Dels för att jag fått min första kram av Darin. xD (Har utvecklats under åren.) Några år senare när jag var hemma hos Ida tog hennes pappa upp det (omedvetande om att det var jag) "Haha, kom ni håg den där tjejen i Löddeköpinge, hon var helt sjuk ju" "Det var Emilia" sa Ida. Haha Idas mamma hörde allt och sheeeit vad hon skrattade. Vi skrattade allihopa, väldigt mkt. Jaa det var en förklaring. Resten får ni lista ut själva. Jaja, nu säger jag god natt...



Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHA ASÅÅÅÅ!!

2010-06-23 @ 19:18:14
URL: http://spolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0