Vår på hög nivå

Hela skoldagen gick åt till att jobba med tidningen. Den skulle printas idag så det var fullt arbete. I jakt efter något att fylla ut på förstasidan med begav sig jag och Viktor ut i det fina vårvädret. Vad fick vi syn på då? En fjäril! Måste vara väldigt tidigt?! Vi fotade den och skrev om det. HAHA.

 

På lunchen gick jag och Terese till Fotohuset för att framkalla två bilder. Men tiden gick snabbt, tillslut hade vi bara 20 min på oss innan vi började igen så det blev powerwalk tillbaka. HAHA. Vi hann faktiskt på minuten! Vi hade även fredagens sista mattelektion. Den försvinner efter påsklovet, wihhhi. Därför "hade vi kul" på dagens lektion. Labborerade. Efter skolan skulle jag hämta mina kort. Vad tror ni dom kostade? JOO 160 (jävla) spänn! Orimligt. Dessutom var de helt... fult färgade. Jag är djupt upprörd! xD

 

Det var aaaaaasvarmt ute idag, typ 17 grader! Verkligen vår. Man kunde vara ute utan jacka utan att frysa och solen bara stekte! Helt underbart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0