Nyklippt

Dagen började med en föreläsning om no-smoking. Riktigt bra. Men vad är det först man hör när man lämnar salen efteråt? Jo "ska vi ut och röka?" *suck* På svenskan och GKO:n jobbar vi just nu med en tidning. Kul kul. Jag har blivit tilldelad ekonomidelen, kanske inte låter så kul, men jag ska nog komma på nått kul av det ;D Blir förmodligen en krönika och en undersökning vid sidan om.

Efter skolan begav jag mig till Vezira. Hon klippte mig (hennes mamma är är frisör och brukar klippa mig men nu vill Vezira också lära sig) Blev jättetjusigt! :D

  

Nu var ju dock inte andledningen till att jag gick och la mig och satte på datorn redan klockan 21 till att jag skulle blogga. Nehep, jag har engelskprov imorgon så ett antal glosor och grammatik väntar på mig. Så nu blir det plugg för en gångs skull. Hahha neh, men det e verkligen lugnt i skolan nu. xD ;P Vi hörs! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0