HAHA (tillägnat åt H')

Heii =) Vilken kort dag, men så snabbt den gick. Efter skolan gick jag och Sofie till gymmet. Blev en väldigt rolig missuppfattning, vi skrattade typ hela vägen till gymmet efter det. Vet inte om jag ska skriva ut det är men HAHA OKEJ jag måste. På vägen till gymmet gick vi förbi en filmaffär. Helt plötsligt Sofie ba "Kolla där är några som har sex!" och kutade fram till fönstret. Jag ba eeh. Jag vart helt chockad och typ stod kvar. Hon bara sprang fram till fönstret och stod där och stirrade, fast på en filmaffisch. Jag gick sakta fram och ba "asså??" Hon ba "Jaaa, åh saw sex, måste se den typ" PLING. HAHAHAH JAG DÖR. Lät verkigen som hon sa det där första... herregud.



Sommarbild, är fortfarande väldigt för att det ska bli sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0