Onsdag

Halloo =) Läget? Haha... bra här! Fast har lite ont i armen, har tagit en spruta idag. Var ovanligt... orädd. Sköterskan behandlade mig verkligen som... ett litet barn. Kunde typ inte hålla mig för skratt åt allt hon sa.
- Går du i skolan? Vilken klass går du i?
- Media
- Jaha, vad gör man där då? Jag menar, vad kan man bli efter det då?
Näh men det framgår kanske inte, men jag lovar... har aldrig kännt mig så liten behandlad.

Efter åt gick jag och mamma till stan och handlade lite. Jag fick en skinnjacka (för jag var så duktig, hahahaha), tack mammi! :) <3







Åh idag har man verkligen känt att våren är påväg! Man har kunnat cykla utan vantar utan att frysa och det har bara varit vår i luften helt enkelt! Jättehärligt!


Kommentarer
Postat av: Melinda

Fina bilder :)

2010-03-24 @ 22:23:32
Postat av: FrIdA

HAHAH!

Men fin jacka ;)



förväntar mig ett svar nu ..haha nejdå! ;b

2010-03-24 @ 22:33:24
Postat av: Emilia

HAHAHA okej okej. Jag kommenterar mitt egna inlägg.

Men tack så mycket =) <3

2010-03-25 @ 17:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0