Friiiiiday!

Andra, kanske till och med tredje gången jag stack hem denna vecka. Alltså, givetvis är jag bara hemma på lunchen. Pappa jobbar kväll denna veckan så då är han hemma och lagar mat, vilket lockar mer än skolmaten. Idag var det Chile con carne och hade 1,5 timmars lunch (slutade lite tidigare) så ahhh gick hem! Hann med att skriva ett prov i GKO (Grafisk kommunikation) Det gick utmärkt! Hmm, vad mer? Vi såg lite filmer om filmer. Haha, precis.. ne men typ om hur man gör film osv. En ganska slapp dag med andra ord. Nu väntar bara en timmes svenska med novellskrivande. Efter skolan tar jag bussen med Anton till Lidhult så vi hörs imorgon! Pusshej.


Haha, okeejj en sån där spegelbild e kul ibland. xD Btw kolla det är typ storm ute. Blåser helt galet mkt. Haha komskt på cykelpakeringen i skolan. Hälften av cyklarna typ låg ner, sen på hemväg hittar man en.... hm. tappade ordet för vad det heter men ni ser ju xD

Hej kolla föresten hur mycket post jag fick idag. XD Haha mer än vanligt måste jag säga!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0