Godis (dålig rubrik men filmen har startat)

Usch vad hungrig jag var nyss. Skippade lunchen i skolan (brukar iaf äta lite, typ sallad) men idag åt jag ingenting och det var lång dag. Jo jag åt ett äpple som jag fick av min svensklärare. (haha) Neh men vi hade typ en tävling. Vi fick 13 frågor som vi skulle googla upp svaren på, och den som var snabbast lovade hon att köpa godis till. Haha jag vann, men äter inte förtillfället inte godis så fick ett äpple istället. Hahaha xD


Har faktiskt inte ätit godis än i år. De ni! ;)

Aha nu blev jag erbjuden att vara med och kolla på film med pappa och Alfred. Ger väl den en chans, vad det nu är.. det vet jag inte. Hej så länge =)


Kommentarer
Postat av: Ida

TÖNT börja ät godis då förfan

vad menas med att filmen har starat? fattar inteee :(

2010-05-25 @ 19:11:21
URL: http://spolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0