Ett snabbt inlägg innan jag somnar då...

Har krypit till sängs och precis avslutat mitt andra brev till min brevkompis i USA. Ja, vi skriver då brev (mail) på engelskan till en skola i USA. Ganska kul när man använder engelskan "på riktigt" =) Min brevkompis heter Carlos och är 14 år. Hahaha xD Men han är iallafall skrivglad och trevlig och jag fick ett lång välskrivet brev bortsett från vissa andra som bara fick några enstaka meningar x)

Har förövrigt haft ännu en kort skoldag. Ingen Svenska C eftersom alla andra som vi går med är på praktik utom vi på media. Jao men vi tar ju igen det sen! :) Något mindre bra är väl att snön har hittat hit och att det ska bli kallt i natt vilket säkert resulterar en hal cykeltur imorgon till skolan, vilket i sin tur betyder att man måste vara ute i god tid vilket bidrar till att man antingen får stressa lite på morgonen eller gå upp lite tidigare osv. JAJA godnatt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0