Tv-kväll :)

Oj det var värst vad bild nr. 1 var populärast! =) Nu är det för sent att tycka till för det blev som ni tyckte så har skickat den på framkallning nu. Tack för hjälpen, det blir nog bra =)

Spenderade min kväll hos Anna. Vi såg The last song. Vad fin den blev när man i slutet kopplade handlingen till titeln. :') Hade länge tänkt se den och hade höga förväntningar men det tycker jag den levde upp till. Rekomenderad verkligen. :)
För att tycka till om Idol som givetvis stod på schemat efter filmen tyckte jag det var bra att Geir åkte ut. Han har gjort sitt =) Kvällens favorier var Elin och Minnah.



Nu ska jag snart krypa till sängs. Ska upp i vettig tid imorgon för jag har lite ärenden på stan så joinar mamma som åker när det öppnar. Vi hörs imorgon! Ps. Visst har jag varit duktig på att blogga idag? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0