Fotat hos mormor + MPG med Anna

Åh det blev plötsligt tystad. :D Är chockad. För bara några minuter sedan var det värsta dunka-dunka festen utanför mitt fönster och bara allmänt kaos. Förberedde mig på en lång natt (det e ju inte första gången grannkillen har en urspårad fest) -.- men nu bara försvann alla, bara sådär pangbom! Haha okej inget mig emot! =)

Dagen har dels spenderats hos mormor. Hade endel fotouppgifter som passade bra där. Koncentrerade mig mest på att fota med rulle men kunde ju klart inte låta bli att ta en och annan simpel naturbild men min vanliga kära kamera.











Efter att jag (observera JAG) hade kört hem från mormor så messade Anna och frågade om jag ville kolla på film. Sure! Vi var för lata för att orka hyra någon (jag hyr för övrigt aldrig filmer så det kanske var mest jag som var för ”lat”) Det slutade med att vi kollade på Mysteriet på Greveholm. HAHA älska <3 Världens bästa julkalender och den är alltid ett måste varje år sådär på julen/hösten haha :D Kom halvvägs, de resterande 12 avsnitten tar vi imorgon! ;D


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fina bilder! :)

2010-10-19 @ 20:59:53
URL: http://westinpernilla.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Fina bilder! :)

2010-10-19 @ 20:59:54
URL: http://westinpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0