Lugn helg

Hejhopp! Fredag och helg! Den första helgen på riktigt länge jag inte har någonting planerat. Ja har faktiskt haft princip fullt upp varenda helg sedan skolan började.

25/9-26/9: Var hos Anton och firade mamma och hann även med en tur till Stockholm.
18/9-19/9: Sov hos Anton, var i Ullared och var på 2-årskalas.
11/9-12/9: Var hos Anton <3 :)
4/9-5/9: Var i Eskilstuna o träffade tvillingen <3 Haninge dagen efter med.
28/8-29/8: Hann med att åka till Löddeköpinge, Eksjö och Jönköping, Darin 3x.


Ja man kan säkert gå tillbaka ännu flera veckor jag haft massa saker för mig. Nu kommer en helg jag inte har någonting alls planerat. Känns helt konstigt men sånna helger behövs också ibland. Hade gärna åkt till Anton men tyvärr suger busstiderna så det blir nog inget med det. :( Aja vi får se vad som händer, hittar väl säkert på något tillslut ändå. Nu ska jag se hur det gick i Idol. Tycker de flesta var väldigt bra ikväll men heja Elin, Sassa och Daniel :) !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0