Min skoldag (för er som bryr er) haha



När jag kom till skolan idag möttes jag av meddelandet att vår engelsklärare inte var här idag.  Vi skulle läsa 4 sidor i en bok, vilket tog oss ungefär en kvart sedan hade vi håltimme. Drygt sådär mitt på morgonen och man tänker att man lika väl hade kunnat sova en timme extra istället...

Hade även fotografisk bild idag och framkallade min senaste film som jag fyllde igår. Dock gjorde jag misstaget att öppna luckan innan jag hade spolat tillbaka filmrullen (hahaha omg jag vet, hur lyckas man??!) Det visade sig iaf har klarat sig bra. De tre sista bilderna blev lite skadade men det var nog inga höjdar-bilder. xD höhö. Ja.. sedan hade vi samhällskunskapsprov och därefter slutade min dag. Skulle egentligen haft Svenska C men eftersom vi ska skriva ett reportage var det tänkt att vi skulle åka och göra det. Jag ska skriva om en grej i Odensjö så får vänta på skjuts dit, vilket nog blir i helgen. Kul kul =)

Skulle cykla hem men det regnade så hängde kvar lite med mattegänget och busade. Någon elaking hade snott mitt paraply så jag fick tillslut ändå bege mig ut i spöregnet. =(


Vem kunde tro att mitt hår var helt PLATT imorse? (De du Ida...)

 
O kolla bara mina skor. Från torra till blöta.. hahahaha.. =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0