Skolfoto

Bläh vad tisdagar är stressiga. Tror jag hade.. ca 40 minuters lektionsfritt idag i skolan. Eller nah vi hade ju skolfoto med så det tog bort lite men annars så var det inte mkt rast. Ofta vi hade en makeup artist som sminkade oss innan vi blev fotade. Haha, udda, men det var ju kul =) Nästan alla valde att bli sminkade, killarna också. =P

En anledning till att det blev extra lite ledig tid var för att jag stannade kvar i fotolabbet på fotografisk bild när vi slutade. Var där hela min lunch och läraren visade massa coola funktioner och sätt som kunde förbättra bilderna. Shiet vad skoj. Fick även en 3200 ISO film som jag kunde fota på någon konsert om jag ville. Gu va kul =D kanske visar något resultat på någon bild imorgon eller på torsdag. Här kmr någon dålig mobilbild från skolfotograferingen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0