Haninge 5/8

Nästa dag stod Haninge på Darins signeringsschema. Vi var inte sämre än att vi åkte dit. (HAHA?) Fias mamma körde oss till Haninge Centrum där vi mötte Lina. Träffade även Gabi som kommit hela vägen från Polen :D Vi var på plats drygt en halvtimme innan han kom. Jättemycket folk där också! :D


Jag och Lina

Vi väntade ett tag med att gå fram, tills kön nästan var slut. Jess gick först och visade sin tatuering. Hon hade vid ett tidigare tillfälle bett Darin skriva ”Love is enough” och sedan tatuerat in det på armen, med hans handstil. Fett cooolt! Han blev jätteimpad! Haha, sedan kom jag. Han ba ”Hej igen. Till Emilia?” Hade en affisch och två skivor denna gången.  Efter mig kom Ida och fortsatte med diskussionen om de omtalade siffrorna som finns överallt på skivan. Det ska tydligen gå att klura ut. Frustrerande. Sedan kom Lina, jag stod fortfarande kvar och tog kort på henne och Darin.  













Inte min favoritbild med Darin vill jag lova, men det kommer bättre ;)




Eftersom detta var sista stället så behövde de inte längre de stora affischerna som hängt med honom överallt som bakgrundsprydnad.  Man kunde lägga bud på dom. ÅNGEST! Ville ju väldigt gärna ha en till min samling så jag gick och la ett bud. Massa kom dit o ba ”100” hehe, ville visa att jag var seriös så jag drog på med 500 på direkten, vilket tydligen verkade räcka. ”Ni som har lagt vinnande bud kan hänga med Darin när han går ut så signerar han dom personligt till er” HAHA OKEEEJ typ. Jag tog Jess som sällskap och.. ah vi sprang inte, men femtio andra fans gjorde. Kändes jättedumt att följa efter, men man fick ju inte tappa bort dom. Vi gick en bit utomhus, in till ett rum med en hiss. Folk som inte hörde dit sorterades bort. Tillsist var det bara jag och Jess och fyra till, en familj som köpt den andra av de två affischerna. Vi blev insläppta i ett rum där vi fick sitta och vänta på affischerna och Darin.

Tillslut anlände affischerna och de monterades upp så att vi skulle kunna fotas tillsammans med Darin framför dom så direkt när Darin kom tog alla bilder. Fattade inte riktigt poängen för man såg ju typ inte ens affischerna i bakgrunden, men inte mig emot. =P Bruno frågade vad jag ville att det skulle stå och vart. Jag kom med förslaget på vart och Darin med vad ”Till Emilia” haha logiskt. Fick även ett litet ”U ROCK!” Aw. =) Sedan signerade han till Frida, som den andra budvinnaren hette. Han gick sedan och bytte om till värsta luvan och solglasögonen, haha, gulligt värre!








Fridas affisch monterades ner först, vilket tog ett tag, men ändå bättre än att skicka dem på posten som det var tänkt att de skulle göra först. Jag och Jess blev alltså kvar där ett tag i väntan på att de skulle montera ner min affisch. Men det var ju trevligt med en liten pratstund. Hahaha :P Under tiden allt detta hände hade Ida messat min mamma ”Hej, när går vårt tåg hem? Asså Emilia försvann med Darin och nu vet jag inte var dom är ;S” HAHA. AH. Vi fick stressa till Centralen och där delade vi upp oss – Ida köpte mat och jag hämtade ut biljetterna, sedan var det dags att dra, hemåt som denna gången blev mot Jönköping där min mamma senare på kvällen plockade upp oss! Har ni tur kanske ni får se en videoguide vi spelade in på tåget, annars kan ni helt enkelt föreställa er: jag och Ida själva på djuravdelningen. HAHA. Lyckad helg i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Helena

Va roligt att du fick en av affischerna. Fina bilder också, du tar alltid så fina foton.

Det där med numren på baksidan av skivan är inte alls så spännande och konstigt som man kan tro, det är skivans katalognummer. Googla siffrorna så får du se. Han är rolig D om

han låtsats som att det är något annat...

2010-09-06 @ 20:28:57
Postat av: Martina

åhhh vad fina bilder! :)

och kul att du fick en affisch ;)

2010-09-06 @ 21:01:21
URL: http://aanitram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0