Lärakännadag

Okej nu skriver jag bara för att. Det blir massa i en kort text. :P Dagen inleddes med en timmes arbete med artikeln som vi gör utav intervjun med ettorna. Skoj skoj. Sedan hade vi lärakännadag. Fikade först och sedan.. haha.. mm.. 5-kamp. Deltog dock inte utan skrev bara ner resultaten. Spelade kubb också, då deltog jag med vi ska inte tala om hur det gick för vårt lag. (A) :P Det blev 2,5 timmars håltimme efter det. Jag och Malin tog då cyklarna ner till gymmet. En engelsklektion återstod sedan. Vi fick brevkompisar i USA. Eller ah brev och brev, vi ska maila med dom. Kul! =) Efter skolan kom Anton hit, eller jag kom hem så var Anton här rättare sagt. :) Sen... kollade jag på Idol och nu... ska jag snart sova. Godnatt.






Kommentarer
Postat av: Martinidunn

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-01-13 @ 08:07:24
URL: http://martinidunn.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0