14/9 :)

Sitter o jobbar med en liten mix från sommarens Daringrejer. =) Är långt ifrån klar men när jag är klar lägger jag säkert ut den här. :) Hm, vad har hänt idag då? Hade Fotografisk Bild och gick runt med Malin och Terese och fotade med en gammal kamera med enbart manuella inställningar. Ska bli intressant o se hur bilderna blir på torsdag då vi ska framkalla dom x) Skulle behöva en gammal systemkamera på Fotografisk Bild framöver så om någon i min släkt läser detta och har en liggandes i någon gammal låda som bara ligger och skräpar får ni jättagärna låna ut den till mig ett tag. (A) Har fått en antal fotouppgifter som man ska fixa innan jul, kul.. men jag ser inte samma möjligheter att fota i skolan på skoltid. :) Hade även Svenska C idag. Vår lärare är verkligen för att utvecka sättet att tala så det är typ det enda vi gör men det är la nyttigt antar jag! Haha..


Denna gamla bilden passade la bra till texten.. haha hm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0