Studieresa i Gbg!

Igår kl. 8.15 började bussen rulla mot Göteborg. Alla på medieprogrammet skulle dit på studieresa. Vi skulle besöka Hasselblad Center och Världskultursmuseet. För min grupps del började det med två timmars fri tid så det blev lite shopping. Eller inte för min del. Spenderade bara 65 kr, på mat, det var allt. Hittade en tröja som jag ville ha men det fanns bara en i min storlek och den var lite sönder så fick vara utan. Två timmar gick iallafall fett snabbt och vi började gå mot Världskultursmueet. Fett meningslöst? Eller ah, jag fattade inte riktigt poängen. Det verkade som att budskapet var typ "sluta resa - det förstör länderna ni reser till" Öh. Ah, Hasselblad var isåfall bättre. :)  

Blev inte så mkt bilder, hade bara Alicias lilla kamera med mig, men här kommer några iaf:





 



 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0