Tänk om alla tisdagar blev söndagar!



Vaknade i morse och tänkte att nu är det väl snart dags och gå upp. Usch, hatar tisdagar, ville bara ligga kvar och sova. Sen kom jag på, det är ju faktiskt inte tisdag, nej det är måndag. Sovmorgon! Skulle kolla mobilen vad klockan var men den låg inte där den brukade. Just det, den låg vid datorn, inte bra. Hur skulle jag då vakna av alarmet? Jag gick upp och mötte mamma i vardagsrummet. "Vad är det??" Hon var lite smått chockad att jag var uppe redan. "Jag ska bara hämta mitt alarm" sa jag helt nyvaken. "Vad ska du ha alarm till?" "Så att jag vaknar... eller vänta? Är det inte måndag idag?" HAHA PLING. Det är ju söndag! Kände mig jättetrög och gick för att somna om igen men kunde inte. Blev jättepigg och det positiva beskedet. Har blivit lite smått mobbad för det hela dagen, men hallå. Alla är vi förvirrade någongång. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0