Anni o Anna =)

Tjoo =) Även denna dagen började med stekande sol. Spenderade några timmar ute i solen "som vanligt" !! Man kan typ tro att det är sommarlov, inte påsklov. Hihihi :D Nu sägs det visst att det ska bli lite sämre ett tag, men sen fint igen. Få väl se. Jaja, efter en dusch och lunchen (grillspätt!) kom Anni en runda =)



Senare gick jag till Anna. Vi skulle välja en låt till en musikvideo jag ska göra som skolarbete. Det gick visst att koppla till estetisk verksamhet - bild, vilket jag tycker är lite konstigt men okej jag klagar inte. Vi hade ändå tänkt göra en lite på skoj som vi gjort innan. Gjorde på "The look" i typ, sjuan, åttan?! Sen har vi ju gjort lite andra flummgrejer sedan dess. Låten vi valde nu få bli en hemlis tills vidare. Hahaha.. Jao. Efter allt stillasittande tyckte vi att vi behövde röra oss lite så vi tog en promenad. Självklart fick kameran joina och här kommer lite bilder:




Vi besökte min favoritbänk! Jaa, den e faktiskt röd på riktigt. Coolaste.


Såhär kan det gå med skärpan när Anna håller i kameran... ;)






Kommentarer
Postat av: josefine - foto & vardag ♥

Gillar din blogg =))

2011-04-26 @ 12:48:32
URL: http://josefineolssons.blogg.sej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0