Elis Frio Kondriolis Aprisiris Iris

God morgon världen. Haha eller god förmiddag/eftermiddag jag vet inte. Tror att det är morgon eftersom jag fortfarande går i nattlinne/morgonrock men jag har varit vaken ett bra tag. Ibland kan jag få nått slags "städ-ryck" när jag vaknar och ser mitt enormt stökiga rum och börja röja massor. Idag var en sån dag, och det är la bra att dom finns (Y)

Har övervägt klart och bestämt mig för att lägga ut ett ljudklipp som jag och Anna spelade in, typ sommaren 2007, eller kanske 2008. Det ligger ju ändå på youtube. Haha, asså ofta vi la upp det på youtube? Kom ihåg att allt började med att vi skulle ringa till Elisabet, och ville busa lite så vi spelade in värsta.. jaa.. samtalet från en pizzeria och gjorde om våra röster. Helt sär. Anna pratar i första halvan, jag i andra, om det inte framgår och det hoppas jag verkligen inte att det gör. HAHA. Jah. Enjoy!



Ja, vad tycks? ASSÅ???! Sjuka vi va...xD



Kommentarer
Postat av: chrisse

hahaha annars slänger vi din pizza xD efter 7 år hahahaha

2011-08-11 @ 08:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0