Hejdå sommarlovet, hej höstterminen :S

Så var denna sommaren slut.. ;( Okejdå, nästan två veckor kvar om man tänker så men orka att det snart är september, känns ju si sådär. Men man ska inte heller klaga, vem vet vad hösten har att bjuda på? Ännu vet jag inte speciellt mycket men det blir nog bra det med tillslut. :) Och lite skönt blir trots allt att komma igång igen, nu tänker jag på skolan som alltså börjar imorgon. Har räknat på mina timmar och ska ha drygt 400 timmar kvar att läsa, vilket inte ens är hälften av det jag läste bara i tvåan. Kul med projektarbete med :) Började med mitt för länge sedan dock, tror jag behöver all tid jag kan få.

Sen ska vi ha APU också, vet typ ingenting om det dock men det blir nog skoj! :D Kolla, vad positiv jag blev nu då! Kan dock inte låta bli att ha lite seperationsångest från sommaren. Satt nyss och kollade tilbaka på lite bilder från lovet. Insåg att jag varit ovanligt dålig på att föreviga den men har haft väldigt mycket kul, trots att en hel del saknats. Typ stranden? Skämms, men var där nog bara en gång? :S Typ konserter, typ Darin. Men en av favoritdagarna hör ju definitivt till 30:e juli då jag fick se, och träffa (!) lille fina Daniel. Awesome dag! Sen var min tjejkväll rätt awesome, och Liseberg till exempel. Tre bilder på det här då:







Ah, men listan kan göras lång egentligen. :) Men jaa, sommaren måste ju också ta slut, annars kan den ju inte börja om på nytt. Har visst redan ställt om mig rätt bra. Bad nyss mamma om väckning. Tur att hon har bättre koll än mig. "Vadå, varför då? Vad ska du göra? Ska du köra?" "Nääh, men hallå.. skola?" "Började du inte halv ett imorgon?" Haha, just deeee. Chill. :) Ska ändå ta mig upp i vettig tid tänkte jag och om vädret tillåter blir der en snabb photoshoot med Anna innan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0