Rubrik saknas

Hemkommen från skolan nu. Sista sega dagen med GKO C dagen lång för nästa vecka börjar min praktik istället! Ska vara på Smålänningen två dagar i veckan minst till jul, troligtvis hela året så det ska bli skoooj! :) Dock blir det bara en dag nästa vecka för har halkan på tisdag. Vad läskigt känner jag, men alla säger ju att det är superskoj så det går nog bra, hahaha! Har förövrigt dragit på mig världens förkyldning. Hade tänkt vara hemma idag, igår med men asså vad är mitt problem? Ska alltid tvinga iväg mig till skolan oavsett om jag mår dåligt. Får typ ångest om jag är hemma. Näh, tror jag ska jobba på att komma ifrån det, så kan man ju inte ha det. x)

Nu tänkte jag stoppa i nått i magen och sen fixa mina naglar som har förfallit sedan några dagar tillbaka. Om drygt en timme kommer Anna och då ska vi börja redigera vår "musikvideo" (haha) KULIGT! DOCK hittade jag en anledning till att inte behålla min Canon 500D - den gör Quicktimefiler av filmerna! Vad dåligt! Funkar inte i Pinnacle som jag brukar redigera i så då fick jag tänka om. Hittade då ett nytt program som tar in klippen så det var ju en anledning till att behålla den. HAHA, kommer nog aldrig fatta ett riktigt beslut om det där. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0