God morgon...

Herre min skapare vad trött jag är! (Haha) Grym natt alltså. Det regnade, haglade ? blåste, åskade och till och med blixtrade. Helt galet. Så glad jag slapp tillbringa den ensam i alla fall. Simon va hos mig  (!!) vilket resulterade att klockan ringde 05.30 i morse för han börjar sin praktik 7! Omänskligt att stiga upp då så vi låg och drog oss i 40 minuter så vi fick stressa istället. :)

Nu sitter jag på min praktik. Redaktionen har morgonmöte så jag sitter sysslolös tills de är klara me de brukar de vara strax efter 9. Typ nu? Undra vad jag får hitta på idag. :) Slutar vid 4 och då ska jag cykla hem och sova (känns så nu i alla fall) xD och fräscha upp mig. Julbord med alla treor står på schemat ikväll! Trevligt värre! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0