Tagga julkalendern 2012!

Hemkommen efter en kortis dag i skolan. Sket i idrotten idag och var hemma och kollade på julkalendern. Låg typ fem avsnitt efter men hann precis komma ikapp innan jag begav mig till skolan för nästa lektion. Nej, jag skolkar aldrig egentligen. Bara några få idrottslektioner per år. (A) Passade idag när jag var trött och det var bad, tänkte jag. Tycker julkalendern är bra i år. Äntligen har de ansträngt sig lite med den. Och på tal om JULKALENDERN...

Igår sa Alfred något som fick mig att längta till julen! Eller nästa jul, nästa december. x) Världens bästa julkalender gör comeback. MYSTERIET PÅ GREVEHOLM! Googlade upp en artikel, och det verkar man visst ha kunnat veta länge? Jag hade i alla fall missat det. Klicka på artikeln för att läsa vidare om det om ni också missat. FETT KUL JÖÖ! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0