Söndagkväll...

... Alltså dags att längta till nästa helg. :) Ne men denna veckan som kommer känns rätt okej. Känns redan att det börjar närma sig jullovet och att kurser håller på att börja gå mot sitt slut. Ja, morgondagen känns faktiskt rätt chill. Ska hålla mitt tal i svenska B, nationellt prov men jag känner mig påläst och kändes hyfsat när jag klockade tiden när jag övade för mamma och tiden blev 4.59. Skulle vara 5 minuter, 4.30-5.30 var ok. Haha :P Hm, jaa.. summering av denna helgen kanske?

Hann hem och skriva lite bok i fredags, sedan mötte jag upp Simon på hans praktikplats och följde med honom hem. Blev en myskväll framför teven, såg Idol (och DARIN!) hehe ;D Nästa dag blev jag upphämtad av familjen som typ hade vägarna förbi. Skulle till Nöttja och fira Olga som blir 89, imorgon faktiskt! :) Vi var typ 30 pers där och firade henne. Längtan efter Simon hann inte bli lång då han kom till mig på kvällen och morgondagen, alltså dagen spenderades också hos mormor, fast med honom också. Eller vadå, spenderade dagen vart väl överdrivet... Var nog inte ens där i två timmar. Hann handla också och laga en fin lasange. Säger man så? God var den också iallafall. Man kunde nästan tro att vi inte gjort något annat än att göra lasange, fast att ingen av oss gjort det tidigare. (A)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0