Jakten på megafonen

HAHA jag dör! xD Jo, ett av mina mål för lovet var att ta tag i en fotouppgift för en kommande temavecka, eller 2 dagar är det bara. :P Temat är "Lika/Olika" och ska visa att trots att vi alla är så lika, behandlas vi olika beroende på så mycket. Jag tänkte fota nått med yttrandefrihet/hudfärg (fast det blev tröjfärg på bilderna öh) och tog Anna som modell. Jag fick va den andra, o använda självutlösare. Jobbigt o va både fotograf o modell samtidigt. Hur som helst, jag skulle stå och hålla för Annas mun och helst ha en megafon. Den var dock inte lätt att få tag i. Både Anna och jag har sökt ett tag nu men så idag visade det sig att min farmor hade en hemma. Great! Vi åkte till henne och hämtade den och fortsatte fota. Problemet är att Anna blev bäst utan megafon, och jag bäst med. Därför sitter jag nu och klonar ihop flera bilder. Få se om det blir bra, men jag tror det. :)


Haha, vilken jättefailad bild. Det var ju munnen jag skulle hålla för? x)


Ih, megafonen!

Nej, ingen av dessa bilder ska användas. Bara kul o visa nått. Hehe, näh nu ska jag jobba vidare här i tystnaden. Är hemma själv. Pappa jobbar, mamma och Alfred är i Ullared och Alicia är hos mormor. :P Jaja, hejsvej!
 

 
 
UPPDATERING RESULTATET:
 
Trackback
RSS 2.0