Strawtown

Nu är jag hemma igen. Mötte Ida i stan igår typ vid 11 tiden. Kom inte hem till henne förrän typ, haha jag vet inte men senare på eftermiddagen. Vi åt middag på stan, slutar alltid att man hamnar på Mc Donalds fast jag har lite fobi för den maten innest inne. Blöh. Rätt som det var när vi satt där och åt stod värsta mannen brevid mig och sjöng på dålig svenska. Från ingenstans lixom. Lite tidigare hade Idas kompis Adam kommit fram till vårt bort, men när den läskiga mannen kom gick han. Mannen ba "MEH varför gick han för? Han var min kompis =(" Ida ba "Du får gå efter honom då" Han undrade vad han hette och sa hans namn. Då gick mannen efter honom och ba skrek jättehögt "ADAM, ADAM!! KOMPIS!!" Hahaha ah kanske inte låter så kul, men vi typ dog. Dagens höjdpunkt! xD Efter dansträning, tandläkarebesök och allt annat möjligt kom vi hem. Då blev det ett litet Darinmaraton! :) Nostalgi <3 Idag har vi typ bara varit hemma o slappat, o spelat spel =) Hihi. Här kommer lite random bilder:




Kommentarer
Postat av: Ida

ÅH VILKEN FIN BILD NÄR JAG SITTER HOS TANDLÄKAREN!!!!

2011-02-23 @ 15:41:39
URL: http://spolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0