3/1 - Min oturdag?

HAHA ah alltså det är inte min dag idag. Palla berätta men har iallafall haft endel otur idag. Otur o otur, kanske mer varit klumpig? Typ som när jag skulle rosta bröd imorse. Jag stoppade ner en macka och pang så kom den upp och flög ner på golvet. Aha okej, så tog jag en ny och stoppade i direkt vilket råkade resultera att den kom upp helt sönderbränd. Tredje gången gilt tänkte jag och allt gick bra fram tills att jag sträckte mig efter smöret och jag då råkade dra ner tallriken i knät. Synd att jag hunnit ta flingor och mjölk i den. Haha det bara rann över hela mig, stolen och golvet. Hade ingen reaktionsförmåga heller så jag bara lät det rinna. Ah.. Lite pinsamt att jag åt hos Anton också men som tur var var bara vi hemma och vi fick oss många glada skratt... O lite extra att städa. Hade gärna tagit en macka till men vågade seriöst inte. Lovar att typ brödrosten skulle fattat eld ellernått. Kom nyss hem, ska nog käka lite nu =) eller just det; ska packa upp mina nerdränka kläder först innan de typ ruttnar! xD


Bild från nyår =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0