Ännu en dag på jobbet

Tju! :) Hade sovmorgon idag men är ändå fett trött. Eller jag börjar 10 annars, lite sovmorgon där med ju. Hehe. Drog till stan något tidigare för att fixa ett nytt pass. Jag och Anna tänkte boka en restresa och dra till något stekigt land i början av augusti. :D Wääj. 

Ah, sen började jag iallafall jobba 12.30, vilket innebär en halvtimme innan sändning men det var först ett par minuter det bestämdes att jag och Anton skulle sitta i "kontrollrummet" och styra allt. HAHA ah.. Några misstag här och där men vi kommer bli bättre sen, eller? xD Strax efter 16 drog vi ner till Harrys och sände därifrån på kvällen. Helt mycket svårare för sändningen låg ca 20 sekunder efter det vi sa och man kunde inte höra allt på samma sätt som annars. Hmm...







Nehep, nu ska jag ta igen lite läsning av bloggar och annat sånt jag missat under dagen typ. =) Hörs imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0