BB live

Förlåt för min dåliga uppdatering men mitt bloggmood är typ nere. :P Alla dagar ser likadana ut ändå. Är antingen ute eller kollar på Big Brother live eller kanske båda samtidigt. Haha asså omg så kuul. Förstår inte vad jag ska ta mig till när det är slut. Har på live just nu och det var så kul för några timmar sen då alla tre satt helt tysta i soffan och helt plöstligt ba "Detta är Big Brother, uppdraget börjar om 5, 4, 3, 2, 1.." Dom ba "Vaa? Någon som har fått något hemligt uppdrag??" Sen ba "Detta är Big Brother, jag sa fel, ursäkta!" Efter det verkade han bakom spakarna få värsta spelet för han sitter fortfarande och går igenom typ alla knappar. SÅ SKOJ. Typ helt plötsligt ba "Sonja, rätta till din mikrofon" "Katarina, ställ dig i buren" och sånna helt störda grejer som man aldrig har hört. Nu har dom kört så många att jag inte ens kommer ihåg någon. xP Jo men typ "Vinnaren är... Henrik!" "Gå genast ut från toan"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0