Mjälen/Promenad

 

Dagen började med ett besök i Mjälen. Alicia och pappa tog årets första dopp men jag kände att jag nog avvaktar lite till. :P Stekte i solen istället och råkade somna på magen och vaknade inte förrän vi skulle åka hem och det var när solen var som starkast. Resultat? Sitter här lite smått bränd :/ Hade ingen mamma med mig som sa till mig att smörja in mig, typ. ;) Nu är jag precis hemkommen från en promenad med Anni. Var på jakt efter ett par nya glasögon. Båda mina par är spårlöst försvunna/sönder. Ajdååe. Hittade inga tyvärr. Får leta vidare. Det var helt galet varmt ute - fortfarande. Klockan är 19 och ändå brinner man typ upp bara man går utanför dörren. Vi kände helt spontant att vi behövde en glasspaus i skuggan.







Nu taggar jag BB-finalen! Yeeeeeeeeeee. Etta: Simon, tvåa: Martin, trea: Peter? I think so.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0