Späckad dag och trevlig post!

Nu är jag äntligen klar med dagens alla projekt! :) Har hållt på med en film till Vezira större delen av eftermiddagen/kvällen men nu ser jag ett slut på den, efter några veckor. Puh. Haha =) Fixade också klart med ett kort till vår lärare vilket behövdes x antal utskrifter om man är pedant som jag. Ska typ gå och sova snart tror jag faktiskt. Råkade boka en körlektion 07.30, vilket innebär att jag måste gå upp kl. 6 -.- Lite irriterande för när jag bokade den tänkte jag att det skulle bli toppen för det enda jag skulle missa i skolan om jag tog så tidigt var lite av engelskan. Så ba är engelskan klar och jag skulle haft sovmorgon imorn. Gahaha.


Haha när jag kom hem idag hade jag fått trevlig post! Jag beställde en klänning på Nelly för ett tag sen men den var för stor så skickade tillbaka den för att byta den häromdagen. Så ba "Yes, äntligen har min nya klänning kommit" Tyckte dock tejpandet runt påsen såg lite bekant ut och så öppnade jag den så var det samma klänning och jag hade satt returadressen (eller vad det är? xD) fel så jag skickade den till mig själv. Fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0