Då var man 18!

Har haft en toppen dag. Tack alla som var här och firade den med mig. :) <3


Jag i klänningen, som jag lovade ;)


Skojig bild jö :D


Tipspromenad är en tradition. Utslagsfrågan var visst svår i år.. Rätt svar skulle iallafall vara ca 3370 mil xP


Jordgubbstårta in my heart!


Såhär såg mina naglar ut idag. Allt för att matcha klänningen. Hahaha..


Detta fick jag av mormor :D


Till hösten smäller det, i naveln. Tack Hedda som peppade mig igen! Haha :D

Ja, alltså hade inte önskat mig speciellt mycket. Fick presentkort på Kicks också, och öronhängen men mest pengar! Men vet endel jag ska köpa :) En fjärrutlösare till kameran till exempel. Har även tänkt ut och resa i sommar så då går det ju åt lite. + Nu jobbas det på körkort ocksååeee =) Körlektion imorn igen. Ska sova snart så jag orkar upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0