Tylösand med Ida!

Hej på er! :) Tänkte sumera min dag lite snabbt innan nästa börjar. :) Var uppe vid 7-tiden idag också. Hade nämligen körlektion. Backparkering stod på schemat idag, ingen hit. (A) Därefter blev det bara en snabb vända hem, äta och packa väskan för att sedan bege sig till stan igen. Tog bussen till Halmstad där jag träffade Ida! :) Vi stekte på Tylösand några timmar. Hur skönt! :D Årets första strandbesök för oss båda faktiskt. (Tyvärr) blev det ingen "årets första dopp" ;) Vågade inte ens känna på vattnet jöh. :D





Hehe, så fult att vi låg och drömde om glass och sånt och ba "Det är lite dåligt att dom inte har något ställe man kan köpa mat på stranden, snacka om att dom skulle tjäna på det.." :S  Tänkte lite gå och leta efter en men orkade inte. Sen när vi skulle gå såg vi värsta kiosken som låg bara jaa, 20 meter i från oss? Okej jag är dålig på att uppskatta avstånd men ni ser själva på bilden. HAHA hur fail?!



Det blev också en pasta på pastavagnen. Sen gick vi skillda vägar (HAHA) Ida till dansträning och jag till stan. Hann bränna 300 på sådär en halvtimme innan min buss gick hem. (Y) Ett par jeansshorts, en klänning typ och en ring. Allt från Gina, kanske visar imorn för just nu orkar jag inte! :D Sååå, nu kan ni sova gott efter att fått reda på vad jag har gjort idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0