Hej våren!

När jag vaknade idag kändes det en aning bättre än igår så jag bestämde mig för att gå till skolan iaf. Duschade och gjorde mig i ordning och allt. Precis när jag tagit på mig skorna och skulle gå bara högg det till så asmycket i magen. Insåg att jag faktiskt inte mådde speciellt bra. Kände mig dessutom asstel i nacken och lite halvt yr + mår illa ibland, osså magknip på det. Neh, jag kröp tillbaka ner i sängen igen och bad mamma sjukanmäla mig. Vaknade nu, typ 3 timmar senare. Just nu mår jag ok, men skulle jag typ resa mig skulle alla symptom kasta sig på mig. Öh, vad e det för konstigt? Men hej, en annan sak som slog mig, idag är det FÖRSTA MARS, vilket innebär VÅR! :D Hur nice?!

 

Inte ännu, men snart kanske?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0