Drack te utan te

HAHA näh nu har jag pluggat för mycket märker jag. Skulle duka av bordet där jag hade ätit innan, eller druckit te, så bara låg tepåsen där heöt oöppnad. Öh? Så slog det mig att teet faktiskt hade varit lite ovanligt smaklöst (har typ hälften vatten och hälften mjölk + honung) Jag råkade alltså glömma tepåsen. Hahhaha döör. Hur lyckas man? Så himla skickligt!



Nu ska jag packa ner alla böcker och packa väskan. Vi ska ut och paddla imorgon på idrotten. Ångest. Tänk om man ramlar i...

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: haha jag va ju jätteseriöööös när jag skrev det ;))



och angående detta inlägget.. LOL!!

2011-05-26 @ 00:42:25
URL: http://spolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0