El-säkerhet

HALLÅ! :) Gissa vad jag har gjort idag! Jag har byggt en... ÖH lampa från grunden. Eller vadå lampa? Har satt ihop sladdar med strömbrytare och stickpropp (ni vet den man sätter i kontakten, jag visste inte det så iaf, hheehe) Okej jag började faktiskt igår. Vi hade sån el-lära i över TVÅ timmar. På min håltimme dessutom. Grr. Idag hade vi "bara" en timme men ännu en timme återstår nästa vecka. Haha, så sjukt segt! Men det ingår typ i kursen Arbetsmiljö och säkerhet som jag avslutade i julas. HAHA har typ aldrig kännt mig så trög. Läraren lurade mig dessutom att an kunde få en smärtsam stöt om man hade gjort fel så jag försökte vara sjukt noggrann. Den funkade iallafall! Sjukt stolt! Lider dock lite med min lillebror som förmodligen ska gå el till hösten... HEMSKT! Har också lärt mig att om man vill bli irriterad - försök bygg en lampa från grunden, eller vadå lampa? Ni vet vad jag menar. -.-


 
 
Mobilbilder. Fast min mobil verkar typ ha fått någon skada, kolla bilderna blir helt gula??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0