Marble art (?) - Min nya hobby!

Har precis ägnat... öh jag vet inte hur länge, men säkert minst en timme åt "marble art" eller vad man säger. Fett kul, min nya hobby! ;) Asså en teknik att måla naglarna på. Vet inte om det är vanligt men jag har inte sett det så mycket och jag borde väl veta, som är ganska stort fan av naglar/nagellack osv. =) Hur som helst lägger man nagellack i vatten och doppar sedan ner naglarna i vattnet, enkelt förklarat och lättare sagt än gjort vill jag påstå. x) GAH. Men fick till det bra på några men tog bort det och tänkte inte på att fota. Det senaste har jag dock inte tagit bort så det kan jag visa (på de tre naglar som blev någorlunda bra) xD haha


Valde nog lite dumma färger men det är bra om man är nybörjare så syns det inte så mycket om det blir fel ju. x) Gjorde med blått och rosa, FETT COOLT VARE! Lär provas igen, om ett tag! I brist på annat att göra lixom! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0