Pluggiseftermiddag

Slutade redan 11.15 idag. Behövde inte gå till engelskan men har festaste arbetet framför mig som har deadline idag så det är ju lite deprimerande. Har iallafall gjort (och klarat!) alla nationella prov nu så det känns awesome!

Vilken pluggdag det blev. Trodde inte det skulle vara så mycket så här sent och unnade mig därför både en Stockholmsresa och spa denna veckan. Spa blir på fredag med mamma, mormor, moster, mormors syster och hennes barn. =) Trevligt! Nu ska jag dock återgå till plugget... Någon som vet någon asrolig fakta om Geoffrey Chaucer???! :D





Kommentarer
Postat av: Bina

jag vet att Geoffrey Chaucer skrev Canterbury Tales =) hehe

2011-05-25 @ 22:38:28
URL: http://threefireflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0