Stan och alfapet!

Tjuu! Efter några timmars spelande av Alfapet är vi helt dödströtta i hjärnan och ser fram emot att gå och lägga oss. Haha. Ida fick värsta skrattanfallet rätt som det var och jag och Madde ba "va?" hon ba "jag var nära att skriva nått jättekul, typ såhär häst med Ä, HAHAHA!" Ah jag fick massa sär pilar som jag inte fattade hur man skulle använda. Buhu =( Jaja.

Innan Alfapetet gick vi på stan några timmar. Ida var på jakt efter en balklänning och jag efter ett par jeansshorts. Hittade vi nått av det? Svar nej. =( Dock köpte jag ett par svara shorts, det kan också vara bra att ha. =) Efter stan käkade vi hemma hos Madde och sen drog vi till när-Ica som Madde kallar det och köpte lite godis och chips (på Idas intiativ) Jaao. Slänger in några bilder från dagen innan det är sovdax =)


Me and Madde


Just det, jag köpte jordgubbar också. IH.


Hahhaa, yeeah!


Lite pinsamt att värsta mannen körde förbi när vi tog denna bilden. Därav de äkta leenderna ;)


Kanske får Alfapetet hänga med till Grönan imorgon så har vi lite att sysselsätta oss med x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0