Båstad - Spa

Helloo! Nu är jag hemkommen från spaat! (?) Det var awesome! Anledningen att vi åkte var alltså för att det var mormor och hennes tvillingsystsers 60-årspresent och så hängde alla barn (o jag barnbarn) med för det skulle va extra skoj! (A) haha :D Vi var på ett spa i Båstad som hette typ Skansen. =) Alla hade lite olika behandlingar lite olika tider, jag hade silkmassage kl. 11. Ah det var fett skönt. Hon typ la ett silkestyg över en och masserade hela kroppen, med och utan silkestyg. Ja, svårt och förklara men det var iallafall sjukt skönt och det var typ den snabbaste timmen i mitt liv. x) haha. BILDER:























Vi åt typ hela tiden. Så sjukt mycket god mat. =) Vi stannade till klockan 18 ungefär sedan skulle vi åka till en i gängets stuga och stanna över natten. Jag och moster råkade somna inne på spat och vaknade av att Gun kom in och drog oss i tårna. Då hade alla andra duschat och bytt om och var helt klara och bara glömt oss =( xD Ah sen åkte vi till stugan och grillade och fyllde på magen med ännu mera mat men där hade mitt batteri till kameran laddats ur. Idag var vi uppe tidigt, eller typ 8, tidigt för en lördag för mig iaf. Vi var inne och kollade lite affärer i Båstad innan det blev hemfärd.

Nu ska se gårdagens Big Brother avsnitt, wihu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0