Idag har jag gjort följande:

Vaknat, velat somna om och önskat att dagen var slut typ.
Haft text o äntligen bokat in ett möte med min handledare.
Suckat över en stor och sjukt seeg skrivuppgift i religonen.
Käkat pizza med Simon och hans kompis Algot hos honom.
Letat upp Niclas för att få en repitition i hur man framkallar.
Varit på Studio C, visat naveln o köpt ett nytt, rosa smycke.
Betalat några räkningar och blivit nästan 4000 kr fattigare.
Vatt hos Anna och spelat in en scen till hennes musikvideo.
Besökt ett jättefullt gym och tränat lite med Anna och Anni.
Tagit bort mitt svarta nagellack och målat mina naglar rosa.
Kastat mig i tv-soffan och kollat på Ensam mamma söker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0