En dag full av motgångar!

Gah. Har haft en helvetes dag hittills. Seriöst. Allt har gått emot mig. Vet inte ens vart man ska börja förklara om man ska det. Men typ, först var det svinkallt på morgonen och fick cykla till skolan och sen hem en timme senare. Va inställd på att jag började 13.10 så tog det lugnt hemma. Tänkte äta och duscha och lite sånt och påväg till duschen går jag förbi mitt schema. Där stod det att jag började 11.40 så blev lite förvirrad men kom på att det var gammalt. Tänkte skriva ut mitt nya schema och då ser jag att jag börjar 11.10 till och med. Och vad är klockan i det ögonblick om inte just 11.10. ÅNGEST. Det var ju bara att kasta på sig kläderna och dra till skolan snabbst möjligast. Hade prov direkt med så insåg ju att det inte vad så bra att komma sent, men vad händer när man kommer? Jag möter en Malin som står utanför klassrummet, hon är också sen. "Dom öppnar inte!" Vi knackade och knackade men dörren förblev oöppnad.

Tillslut gick vi därifrån och åt. Kunde knappt äta då jag fick ben i första tuggan av fisken, följt av hårstrån i salladen. Fortfarande hungriga, iallafall jag, gick vi tillbaka när lektionen var slut. Då kommer klassen ut från klassrummet JÄMTE. Vi hade dock kollat rätt, det var läraren som tagit fel och hon bad så hemskt mycket om ursäkt. Bestämde ny provtid efter skolan. Hade först religon - även där massa motgångar som jag inte ens orkar gå in på. Sen provet. AH JAG VILL INTE ENS PRATA OM DET. Hade behövt typ tio gånger mer tid. Minst. GAH. Panik säger jag bara. O min mobil bara strular och allt jag vet inte vad. NÄH hoppas på en bättre kväll. :) Men man undrar ju. Blir inget Idol utan jag ska på hockey. Nej, jag skojar inte ;) xD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0