Några bilder från veckan som gått...

Jahani. Vad kul att ni fortsätter kolla in fast jag har blivit kass på att uppdatera. Lägger in några bilder från den senaste veckan. :D


Hockeymatchen måste ju va med. En vecka sen idag tror jag va? Japp för jag missade Idol p.g.a. den. HAHA kan tillägga att jag nog aldrig kännt mig på så fel ställe vid fel tid. Stod mitt i klacken också. Högst upp bakom den dära trummisen. HAHA döör. Tur man var i trevligt sällskap i alla fall ;D


Fika hos farmor förra helgen. Hon fyllde år så va där och firade henne lite. Mina kusiner från typ Borås hade också kommit ner :)


Actionbild från gymmet med Anna och Anni. Har faktiskt blivit rätt aktiv på gymmet igen. Rätt bra :) Tänkte gymma igår men hade boxning på gympan och det var typ tillräckligt. Asjobbigt. Hela min kropp värker fortfarande.


Ute med Terese på lunchen i tisdags typ. Smartisen tänkte ekonomiskt genom att gå till skolan och käka men så gick hon och köpte ett paraply för 70 kr = dyrare än maten. HAHA ;D

Aha, det var allt jag hade att bjuda på för den här gången. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0