Sista dagen här på Kreta

Chillar i lobbyn. Logiskt. Gör typ alltid det när jag uppdaterar ju. Men ah. Sista dagen här och vi har som sagt inget rum längre. Känner oss helt bortkomna och fick duscha i källaren typ. ISKALLT VATTEN. Typ dog ju lite. Hon som duschade innan mig förvarnade ändå men jag typ ba "ok" Sen ba nee okej trodde det var ett skämt. Kunde typ inte duscha ordentligt och stod och sköljde av huvudet bara och försökte få så lite vatten som möjligt på kroppen. Usch det var ju helt hemskt. Poolerna, som jag annars tycker är kalla var inget mot det! BRR! :O Var ju sista chansen att doppa sig idag men det var bara Anna som hade mod för det. Jaja, jag har ju badat i havet två gånger iallafall och det är ju inte alla som har denna veckan, eller? ;)

 

Bjuder på lite bilder från gårkvällen för har knappt tagit några idag än.

 

Foto: Tysk (dansk?) man


Sa ju att vi hade roliga kypare. HAHA döör lite...


Foto: Tysk (dansk?) man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0