Skypar med syster

I brist på annat att göra kan jag ju kasta in ett till blogginlägg. Är jag inte helt fantastisk duktig på att uppdatera? ;) Iallafall, nu har vi käkat här för sista gången och tagit förväl av kyparna. Idag var de extra roliga. Vi fick massa dricka. Cola, mjölk och shots till och med. Dock inget vin. Hmm. ;P Kan ju utveckla detta vid ett senare tillfälle. x) Ehmhehe..

Efter maten var vi nere i källaren och hämtade vårt bagage. Träffade på gotlänningarna vi satt brevid på flyget hit och sedan har träffat på emellanåt. Ett äldre par. Hon ba "Har du någon kamera? Jag skulle vilja hälsa en sak till era föräldrar. Filma mig!" Hahaha ööh. Det var positivt som tur var. ;)

Nu sitter vi här och degar men bara en halvtimme kvar till transferbussen kommer och hämtar upp oss men sen får vi dega där nån timme. Nu vill man ju bara vara hemma känner jag men nääh tio timmar kvar typ. Känns dock nästan lite som man är hemma. Skypar med Alicia och hon har sprungit runt i huset ett tag nu och visat allt. ;D Känns bra! Känns ännu bättre att nästa gång vi hörs är jag förmodligen i Sverige!


Bästa syster <3 Snart ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0