7 veckor / 17 + 8 dagar kvar!

Halloj. Så har ännu en vecka passerat - ännu en vecka närmre allt skojsigt som ska ske. Bara 7 veckor kvar till studenten. 7 veckor kvar i skolan, och hur många riktiga skoldagar? *räknar på fingrarna och i kalendern* ÄH 17! Och 8 praktikdagar också, utöver det. Men hallååå? Det är ingenting. Har skjutit upp att fixa med inbjudan och sånt för tänkt att det är så länge kvar, men måste slutföra det projektet nu ju. OCH så får man väl börja planera klädsel. Haha skoja har ju börjat med det för länge sedan. Balklänning är också fixad sedan... någon månad tillbaka? För vettni, jag ska gå på balen ändå ju. Tror inte jag skrivit det här? Men nu ere ändrade planer!


Uppskriven på ballistan och balen är betald. Wihu :)


En liten tjuvtitt på balklänningen jag ska bära kan ni la också få då... ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad fin du kommer vara tjejen! :)

2012-04-25 @ 15:33:23
Postat av: Jess

Och det var jag som skrev det! Vet inte varför den tog bort allt precis innan jag skulle trycka skicka ><

2012-04-25 @ 15:33:56
URL: http://lessunless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0