Påsken närmar sig och jag har påskpyntat!

Wääj. Påsken närmar sig, eller är den redan här kanske? JA, nu är den det och det är nästan min favorithögtid! Det är vår och man har allt kul framför sig! :D Tycker om och påskpynta med. Klär mig alltid gult på påskafton. Oftast gula G-L-A-D P-Å-S-K-naglar och kycklingar i öronen på det. Hehe, så kul jag vet :D Få se om jag pallar med allt det i år. Fick lite smått panik när jag insåg att jag inte har införskaffat något nytt gult för i år och känns ju lite sent att komma på det nu? Har jag tur så köper mamma en tröja från MQ jag spanat in ett par gånger men inte orkat köpa. Hon ska nämligen shoppa i Växjö imorgon, så får hoppas på hon hittar den! =) Fick för mig att påskpynta i trädgården idag iallafall! Vad tycks?! :D xD


Kommentarer
Postat av: Annelie

Glad påsk! Önskar vi i huset bredvid....

2012-04-05 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0