Redovisningstal och en intervju med en gammal klasskompis!

Större delen av dagen har jag ägnat åt att skriva ett redovisningstal, samt göra en powerpoint till mitt projektarbete. Tog lite längre tid än planerat för när jag väl var klar råkade jag spara filen i nån temporär (?) mapp. Inte ens Alfred kunde plocka fram det och DÅ är det borta. Det var bara att börja om, typ. *suck* Nu är jag klar igen iallafall och det känns najs.

Idag har jag också varit nere på Smålänningen en sväng. Intervjuade Anton, även känd som Mjölby. Vi gick i samma klass på högstadiet men har inte sett honom sedan dess typ, så det vart ju skoj. =) Jag och Hannah, fotograf på Smålänningen, håller på med ett projekt på ungsidorna där vi söker folk med udda hobbys. Anton orienterar och det är la någolunda udda ändå. =) Förra veckan hade vi en ödeluppfödare i studion, vart ju ascoolt! :D Fick även en tjuvtitt på morgondagens bilaga - mitt reportage om var unga får jobb, blev huvudnyhet. Så roligt! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0